Promovare Google Ads

Marketingul s-a schimbat masiv în ultimii ani, iar Google Ads este una dintre platformele care conduc această transformare, deoarece este o metodă eficientă și profitabilă de promovare online targhetată.
Atunci când este utilizat corect, Google Ads are potențialul de a genera un trafic mare de clienți și de a crește vânzările rapid.

Solicită o campanie de promovare Google Ads și convinge-te!

promovare google ads

Ce obții prin promovare Google Ads?

Promovarea prin Google Ads este unul dintre cele mai bune instrumente pentru generarea de potențiali clienți. Dacă campaniile sunt configurate corect și optimizate periodic, acestea au potențialul de a trimite clienți extrem de interesați de serviciile sau produsele tale direct către site-ul tău, formularul de comandă sau coșul de cumpărături.

Mai mulți clienți

Atragi mai mulți clienți targhetați prin apariția în topul interogării Google, în funcție de cuvintele cheie relevante, scorul de calitate, competivitate, bugetul licitat și calitatea paginii de destinație.

Profit mai mare

Optimizăm periodic campaniile de promovare Google Ads pentru a maximiza șansele de creștere a profitului. Obținerea unui scor de calitate mai mare poate duce la scăderea costului-pe-click, creșterea poziției anunțurilor în pagina de căutare, precum și afișarea mai desă a acestora.

Audiență targhetată

Cu ajutorul metodelor avansate de targhetare pe care le folosim, vei putea să decizi chiar tu cine dorești să vizualizeze anunțurile, în funcție de criterii specifice, de la date demografice până la ora din zi.

Mai multe apeluri

Creșterea numărului de clienți potențiali vizați facilitează transformarea acestora din clienți potențiali în clienți plătitori.

Mai mult control

Putem seta când, unde și cât dorești să fie afișat anunțul Google Ads, alături de costul maxim dorit pentru fiecare anunț.

Clienți mobili

Setăm campaniile de promovare Google Ads astfel încât să targhetăm și persoanele aflate în mișcare. De regulă, dispozitivele mobile reprezintă mai mult de jumătate din toate clickurile de căutare plătite și cel mai probabil vor crește în următorii ani.

Retargeting

Cei mai multi dintre noi suntem familiarizați cu vizitarera și părăsirea unui site web, apoi vizualizarea reclamelor pentru compania sau produsele respective. Acesta se numește retargeting și este una dintre cele mai eficiente moduri prin care Google Ads poate crește vânzările.

Optimizare și Audit PPC

Optimizăm periodic campaniile publicitare pentru a obține randamente cât mai bune. Acest lucru implică multă testare pentru a îmbunătăți constant rezultatele. Îmbunătățirea scorului de calitate vă poate ajuta să obțineți mai multe rezultate cu mai puține cheltuieli.

campanii google ads

Tipuri de campanii Google Ads

Search campaign. Prin campaniile de căutare puteți ajunge la utilizatori în timp ce aceștia caută pe Google produsele sau serviciile pe care le oferiți. Cum? În funcție de setările campaniilor, atunci când un utilizator caută pe Google un produs sau serviciu identic sau similar cu ceea ce oferi tu, există posibilitatea ca acestuia să i se afișeze unul dintre anunțurile tale Google Ads și să aleagă să dea click pe acesta, urmând să ajungă în pagina de destinație din website-ul tău pe care ai setat-o pentru respectivul anunț.
Display campaign. Poți promova anunțuri vizuale în milioane de site-uri web din rețeaua Google Display, inclusiv Gmail și YouTube.
Shopping campaign. Google folosește datele despre produsele magazinului online în loc de cuvintele cheie ale unui utilizator, pentru a determina cum și unde să afișeze anunțul în Google Shopping.
Video campaign. Prin intermediul acestei modalități de publicitate online, compania va fi promovată printr-un anunț video afișat pe YouTube și alte proprietăți din rețeaua de Google display.
APP campaign. Printr-o campanie pentru aplicații, poți să-ți promovezi aplicația pe cele mai mari proprietăți Google, inclusiv în rețeaua căutare Google, YouTube, Google Play, rețeaua de display Google precum și în Discover în rețeaua de căutare Google.

În urma analizei, vom stabili împreună care sunt tipurile de campanii relevante pentru domeniul tău de activitate. Asta nu înseamnă că trebui să îți bazezi business-ul online doar pe Google Ads. Poți lucra în paralel la optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și să renunți la anumite anunțuri plătite atunci când începi să obții suficiente accesări organice.

“ Dacă Google te învață ceva, este că micile idei pot fi mărețe. ” 

Ben Silbermann

Servicii Promovare Google Ads

Cuvinte cheie

Identificăm cuvintele cheie care generezează cei mai mulți potențiali clienți și cel mai bun ROI. Analizăm industria și nevoile afacerii tale pentru a produce o listă eficientă de cuvinte cheie.

Remarketing

Este o modalitate eficientă de a ajunge la vizitatorii site-ului care au înterprins anumite acțiuni în timp ce se aflau pe site.

PROMOVARE GOOGLE

Atenție la schimbările mediului digital

Suntem întotdeauna pregătiți să schimbăm sau să pivotăm strategiile pentru a menține anunțurile în top cât mai mult posibil, în funcție de buget precum și de alți factori. Asta înseamnă vigilență constantă atunci când vine vorba de monitorizarea campaniilor, fie că este vorba despre modificarea cuvintelor cheie, crearea unor noi grupuri de anunțuri sau alte actualizări.

Ne documentăm periodic despre continuele schimbări din mediul digital și de business și ne îmbunătățim constant tehnicile de promovare prin Google Ads.

Creare și structurare campanie

Creăm campaniile și grupurile de anunțuri Google Ads care pot atrage atenția unui utilizator în doar câteva secunde, utilizând practicile optime.

Asistență și raportare

Primești un raport detaliat și o analiză privind performanța campaniei, urmărirea rentabilității investiției etc.

Ai nevoie de promovare Google Ads?

Hai să începem proiectul tău!

1. Trimite-ne un mesaj

sau email, în care să ne oferi informații detaliate despre afacerea pentru care dorești servicii de promovare Google Ads. Daca îți este mai convenabil ne poți suna direct.

2. Stabilim detaliile și costul

După analizarea informațiilor primite, te vom contacta pentru anumite detalii și ulterior clarificării acestora îți vom trimite o ofertă de preț.

3. Semnăm contractul

După primirea ofertei personalizate și discutarea acesteia, dacă agreem condițiile semnăm contractul de prestări servicii.

4. Începem promovarea prin Google Ads

Ținem cont de cerințele agreate, bugetul stabilit și începem crearea, publicarea și monitorizarea reclamelor plătite.

5. Evaluăm și raportăm periodic

Monitorizăm campaniile existente, implementăm constant noi strategii de promovare prin Google Ads, pentru a atinge rezultatele dorite și raportăm periodic evoluția acestora.

Întrebări frecvente despre Promovare Google Ads:

Ai văzut vreodată un rezultat etichetat ca „Ad” sau „Anunț” atunci când cauți ceva pe Google? Acesta este Google Ads – permite companiilor să plătească pentru a-și evidenția site-ul web, pe baza cuvintelor cheie pentru care licitează, a scorului de calitate și alți factori.

Google Ads poate ajuta considerabil la creșterea vânzărilor afacerii tale într-un timp relativ scurt. Poți folosi promovarea prin Google Ads permanent sau poți apela la aceasta doar în anumite momente pe care le consideri esențiale, deoarece nu implică un abonament lunar sau de alt tip, platești doar un cost per click (PPC).

Cu ajutorul acestor campanii, ai control total asupra costurilor, tu decizi cât vrei să cheltui. Dacă setăm un buget, Google Ads nu-l va depăși, însă softul va prezice rezultatele pe baza bugetului setat. Prin urmare, costul este raportat la rezultatele dorite. Un început poate fi de la 50/zi per campanie, buget care poate trebuie mărit în funcție de rezultate.

Atunci când dorești creșterea vânzărilor într-un termen relativ scurt sau promovarea unor noi produse sau servicii, iar bugetul companiei permite acoperirea costului reclamelor pe Google. Acestea pot fi doar două momente potrivite pentru a începe campanii PPC și să contactezi o agenție PPC care să te ajute în obținerea unor rezultate cât mai bune.

Nicio agenție sau consultant Google Ads nu ar putea garanta vreodată un ranking #1 permanent. Acest lucru se datorează faptului că există mulți factori externi necontrolați care fac clasamentul să urce și să coboare. Unii factori includ:
– Sezonul în care activează campania,
– Concurența,
– Actualizările algoritmului Google,
– Scorul de calitate, etc.

Ultimele articole de Blog

Descoperă ultimele noastre articole de blog despre Digital Marketing, SEO și Web Design. Ne propunem să postăm articole interesante care să te poata ajuta să întelegi mai bine avantajele deținerii unui website, fie el de prezentare sau magazin online, precum și a promovării acestuia în mediul online.