Promovare Facebook Ads

Promovarea prin Facebook Ads este un instrument cheie în cadrul unei strategii digitale complete. Pe lângă faptul că asigurăm prezența mărcii prin diverse canale, pagini și profiluri, reclama online pe Facebook ne permite să ajungem la utilizatori oriunde își petrec timpul liber și să atingem niveluri de segmentare care erau de neconceput în urmă cu câțiva ani.

Afacerea ta este prezentă pe Facebook, cea mai populară rețea de socializare?

promovare facebook ads

Ce obții prin promovare Facebook Ads?

Reclamele prin Facebook Ads pot ajuta considerabil la dezvoltarea afacerii tale, de la mărirea vizibilității acesteia în mediul online, atragerea mai multor utilizatori pe site, creșterea numărului de vânzări, sporirea încrederii în brandul tău până la multe alte avantaje.

Vinde mai mult

Fie că ai un magazin online sau cauți contracte noi, suntem siguri că vrei să vinzi mai mult. Noi, cu ajutorul promovării pe Facebook, te putem ajuta să îmbunătățești profitul.

Crește traficul pe site

Să ai un site web atractiv este inutil dacă nu îl vede sau folosește nimeni. Pentru a profita cât mai mult de potențialul site-ului, este important să îl promovezi pe Social Media pentru a obține mai multe vizite și conversii. Ai încercat până acum promovare prin Facebook Ads?

Reputație consolidată

Suntem experți în a crea o reputație bună pe Facebok și de a îmbunăți calitatea profilului online pentru companii, magazine online sau profesii liberale.

Promovează produse sau servicii noi

Lansezi un nou produs sau serviciu? În oricare din cazuri, te ajutăm să îți faci cunoscut proiectul și să beneficiezi de avantajele multiple ale mediului online.

Externalizare online

Ai o afacere offline si vrei să ieși din tipare, din zona geografică? Cu Facebook Ads nu există granițe și nici program fix! Vei putea vinde oriunde, oricui, 24/7!

Construiește o comunitate

Creștem gradul de recunoaștere a mărcii și construim o comunitate Facebook. Oricare ar fi obiectivul, Facebook acoperă multiple arii, printr-o difuzare eficientă a anunțurilor. Serviciile de promovare Facebook Ads pot aduce beneficii unei afaceri pe termen lung, nu doar în momentele în care aceasta este promovată.

Remarketing

Prima dată când oamenii îți văd reclama pe Facebook probabil că se uită la ea și merg mai departe, chiar dacă le-ai stârnit puțin interesul. De ce ar face-o? Nu te cunosc și nu au niciun motiv de încredere. În viitor însă, dacă văd anunțul din nou, poate este o șansă mai mare de a converti acei useri. Un singur contact de regulă nu este suficient. Oamenii trebuie să vadă un brand de mai multe ori înainte de a face o acțiune.

Mai multă vizibilitate

Site-urile web pot deveni un instrument puternic dacă sunt promovate eficient prin Facebok Ads, fără limitări de timp, la costuri mult mai mici decât alte metode de promovare.

promovare facebook

De ce ai nevoie de Promovare Facebook Ads?

Pentru că te poate ajuta să ajungi la publicul țintă căutat. Astăzi, majoritatea oamenilor au o prezență pe una sau mai multe dintre platformele social media. Acest lucru face ca anumite tehnici de promovare să ne permită să vizăm diferite potențiale audiențe. În plus, opțiunile de direcționare ne ajută să ajungem la cât mai multe dintre persoanele de care ești interesat.
Segmentele principale – Segmentele de public bazate pe criterii demografice, interese și comportamente pot fi ideale pentru a începe să-și atragă atenția asupra produselor sau serviciilor tale.
Audiențe similare Facebook (Lookalike) – atunci când este folosit, are rolul de a crea o audiență a unor utilizatori care nu au interacționat cu brandul tău până acum, dar care au profil similar cu al unui client care face deja achiziții din sfera domeniului tău de activitate.
Segmenele de public personalizate (Custom Audiences) – ne permit să realizăm strategii de remarketing și să generăm noi vânzări.

“ Conținutul este foc, social media este benzină. ” 

Jay Baer

promovare pe facebook

AGENTIE FACEBOOK ADS

De ce să alegi ZUMDOX pentru promovare pe Facebook?

Pentru că ne adaptăm la obiectivele tale, avem o strategie personalizată pentru fiecare client în parte și cautăm să maximizăm fiecare posibilitate de promovare prin Facebook Ads pentru a obține rezultate cât mai bune:

  • Facem publicitate brandului,
  • Creștem traficul pe site-ul web,
  • Generăm potențiali clienți,
  • Ajutăm la creșterea vânzărilor.

Facebook are un nivel foarte meticulos de detalii, care permite restrângerea numărului demografic pentru fiecare anunț difuzat. Campaniile de promovare afacere prin intermediul unor reclame publicitare Facebook Ads pot restrânge publicul țintă prin segmente precum: gen, vârstă, locație, limbi vorbite, interese, hobby-uri, nivel de educație, denumirea funcției, conexiuni, comportamente și achiziții recente, etc.

Oferim diverse forme creative de reclame pe Facebook: de la reclamele text, până la combinații infinite de imagini, videoclipuri și conținut interactiv, complet adaptate noilor obiceiuri ale utilizatorilor, cum ar fi navigarea pe mobil.

Măsurăm și controlăm rezultatele cu acuratețe, analizăm în detaliu performanța fiecărui anunț și optimizăm campaniile de promovare pe Facebook în timp real pentru a obține cele mai bune rezultate.

Ai nevoie de promovare Facebook Ads?

Hai să începem proiectul tău!

1. Trimite-ne un mesaj

sau e-mail care să includă cât mai multe informații despre site-ul tău, afacerea ta și obiectivele de business pe care le ai.

2. Stabilim detaliile și costul

Analizăm informațiile primite de la tine, te contactăm pentru anumite detalii și ulterior clarificării acestora îți vom trimite oferta de preț.

3. Semnăm contractul

După primirea ofertei personalizate și discutarea acesteia, dacă agreem condițiile semnăm contractul de prestări servicii.

4. Începem promovarea prin Facebook Ads

Ținem cont de cerințele agreate, bugetul stabilit și începem crearea, publicarea și monitorizarea reclamelor plătite.

5. Evaluăm și raportăm periodic

Monitorizăm campaniile existente, implementăm constant noi strategii de promovare prin Facebook Ads, pentru a atinge rezultatele dorite și raportăm periodic evoluția acestora.

Întrebări frecvente despre Promovare Facebook Ads:

Costul variază în funcție de brand, scop, prețul produselor promovate, publicul ținta targhetat și altele.

Spațiul publicitar pe Facebook este vândut printr-un proces de licitație, astfel încât, cu cât ești dispus să cheltui mai mult pentru a obține un client, cu atât șansele de succes sunt mai mari.

Recomandăm un buget minim de 50 lei pe zi ca un punct de plecare, însă cel mai important este stabilirea așteptărilor realiste.

Costurile pot fi diferite în funcție de tipul campaniilor:
– Cost-per-click (CPC)
– Cost-per-thousand-impressions (CPM)
– Cost-per-like (CPL)
– Cost-per-download (CPA)

Vom analiza împreună un raport de rentabilitate a investiției înainte de a crea anunțul și de a plăti pentru el. Chiar dacă costul per click poate fi relativ ieftin și eficient comparativ cu alte canale de promovare plătite, trebuie stabilite veniturile sau rezultatele dorite.

Facebook poate respinge campania publicitară trimisă dacă nu respectă politicile sale de promovare. Unul dintre motive poate fi că imaginea are prea mult text. Imaginile bogate în text obțin o distribuire și o implicare mai redusă din partea spectatorilor decât o imagine fără text.

Există 4 formate de anunțuri Facebook. Acestea sunt reclame video, reclame tip imagine, reclame tip carusel și reclame tip colecție . Așteptările și rezultatele de la campanii diferă în funcție de buget, audiență, perioadă, durată și multe alte variabile.

Printre factorii care pot influența costul promovării unui produs putem menționa: 
– Audience (audiența targetată),
– Ad Budget (bugetul campaniei),
– Ad Bid (suma licitată),
– Ad Objective (obiectivul campaniei),
– Ad Placement (plasamentul reclamelor),
– Ad Quality (calitatea reclamelor),
– Season (sezon / sezonalitate),
– Industry (industria / domeniul de activitate).

Ultimele articole de Blog

Descoperă ultimele noastre articole de blog despre Digital Marketing, SEO și Web Design. Ne propunem să postăm articole interesante care să te poata ajuta să întelegi mai bine avantajele deținerii unui website, fie el de prezentare sau magazin online, precum și a promovării acestuia în mediul online.