Avantajele unui site web de prezentare

Astăzi, mai mult ca niciodată, in calitate de antreprenor, site-ul web este un must-have pentru afacerea ta.
Crearea unui site web reprezintă și un instrument de comunicare pentru marketingul digital.

Un site de prezentare poate fi piatra de temelie a atingerii obiectivelor în mediul online, fie că este vorba despre:
• Extinderea portofoliului de clienți;
• Creșterea notorietății brandului;
• Creșterea vânzărilor.
În plus, un site web este disponibil pentru toată lumea, oriunde, oricând, 24/7. Un lucru foarte important de remarcat este faptul că un site web nu este făcut pentru companie, ci pentru clienți.

Printre avantajele unui site web putem menționa:

Oferă credibilitate

Să deții un site web funcțional, profesional, este un factor de credibilitate. De exemplu, dacă oferiți un produs sau un serviciu spre vânzare, site-ul este folosit pentru a-l prezenta. Astăzi, un site web crește gradul de conștientizare și arată că exiști.

Mulți oameni caută pe Google ceea ce își doresc să obțină. Daca nu ești acolo, afacerea ta poate fi discreditată. Dacă încă nu ai un site web pentru compania ta, solicită acum o ofertă de preț pentru realizare site și beneficiază de avantajele unui site web.

Crearea unui site web reprezintă o investiție, nu o cheltuială

Suma achitată unei agenții de creare site București sau orice alt oraș în care locuiești nu trebuie văzută ca o cheltuială, ci ca o investiție cu rezultate pe termen lung. Prin intermediul acestuia crești vizibilitatea și, în consecință, poți crește și vânzările.

În plus, un site web este disponibil non stop, nu este ca la un sediu de firma unde programul este limitat la 8-10 ore pe zi. Astfel, clienții te pot contacta în orice moment prin formularele de contact disponibile.

Poți publica recenzii ale clienților

Un site de prezentare are rolul de a arăta adevărata imagine a companiei în mediul online. Una dintre variantele ideale este afișarea recenziilor pe care clienții existenți le au despre produsele sau serviciile tale. Mulți noi potențiali clienți au în vedere acest criteriu de departajare a furnizorilor și se orientează după experiența altora. Mărturiile clienților pot fi de tip text sau video.

Deschis 24/7, fără limită geografică

Cât de tare poate fi să ai un site web deschis non-stop? Poți primi cereri de ofertă pentru serviciile sau produsele tale oricând, la orice oră, oriunde. Prezența unui formular de contact, precum și afișarea și a altor metode de contact, a orarului de funcționare, adresa și a datelor de indentificare ale companiei reprezintă niște atuuri importante.

Un site web ajută la crearea bazei de clienți

Pentru a câștiga mai mulți clienți, trebuie să fii cât mai vizibil online, fără a fi limitat de oraș sau regiune. Unele companii lucrează cu clienți din întreaga lume. Fără un site web, acest lucru este aproape imposibil. Pentru a face cât mai vizibil un site web, după ce este publicat online, recomandăm implementarea optimizărilor și strategiilor SEO pentru a ajunge cât mai sus în topul motoarelor de căutare. Avantajele unui site web nu se opresc aici.

Un site de prezentare poate deveni un real serviciu pentru clienți

De exemplu, site-ul de prezentare poate fi o sursă de răspunsuri la cele mai frecvente întrebări. Acest lucru va economisi timp pentru operatori iar clienții au acces la răspunsuri rapide chiar și în zilele în care compania nu lucrează.

Iată doar o parte din ce poate fi afișat pe un site de prezentare companie:
• Afișarea disponibilității orarului de funcționare a companiei;
• Serviciile oferite și costurile acestora;
• Live chat pentru a conversa cu potențialii clienți;
• Bază de date cu întrebări și răspunsuri frecente;
• Date de contact și formular de contact;
• Locația desfășurării activității;
• Posibilitatea de programare online.

Analizezi traficul și comportamentul vizitatorilor

Prin intermediul unui site web poți măsura traficul, comportamentul vizitatorilor, interesul față de o anumită pagina sau serviciu. Acest lucru te ajută la:
• A colecta statistici privind traficul;
• A afla mai multe despre gusturile și preferințele vizitatorilor;
• A atrage mai mult atenția;
• A îmbunătăți produsele și serviciile oferite;
• A identifica zona geografică dominantă care accesează site-ul web;
• A vedea cât timp mediu petrec utilizatorii pe paginile site-ului web;
• A identifica ce procent de vizitatori părăsesc site-ul după câteva secunde;
• A vedea sursa de trafic;
• A vedea ce procent de utilizatori accesează site-ul de pe desktop, smarphone sau tabletă.

O analiză detaliată cu ajutorul unor instrumente de măsurare trafic, cum ar fi Google Analytics îți poate oferi o mulțime de informații despre piața și cerere, factori care pot ajuta la obținerea unei rate de conversie mai bună.

În sfârșit, un site web este un instrument de creștere a afacerii și un instrument foarte puternic pentru a comunica și pentru a prezenta produsele sau serviciile. Cei mai mulți dintre noi căutăm astăzi informații pe internet, așa că business-ul tău trebuie să existe în mediul online! Contactează acum ZUMDOX Digital Agency pentru servicii de creare site de prezentare profesional!

Ți-a plăcut articolul? Share it!